Ingen kontroll.

Jag är ett vrak för tillfället. Inte för att jag vill utan för att jag inte kan hantera dehär längre.
Jag har tappat greppet.
Imorgon ska jag till VP, J ska följa med mig som "stöd".
Även fast jag kanske bara vill ha honom sittandes utanför så är det
skönt när man har någon som väntar på en.
Idag var jag påväg till skolan/stallet. Men icke, åkte till centralen och tog bussen hem igen.
Jag ville inte idag.
Så får de bli.

Och jag är säger bara aaaj! Jag har träningsvärk från gårdagens badminton och ridning.
Snacka om att jag är otränad.
Nästa vecka börjar fotbolls träningen inför turneringen i skolan. Jag ska vara med i tjejlaget.
Och detta året ska vi slå killarna! :)
Jag vet dock inte hur det ska gå till. Jag är bollrädd och vet inte alltid vart jag har mina fötter. =/
Men de är bara att träna, träna och träna!
Och med min kondition så kommer jag vara död efter första träningen!

Nu ska jag åka och handla med mamma och hennes sambo.
sweet!
Peace/
Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0