Mår bra nu..

Det är söndag och denna söndag har varit lika seg som alla andra söndagar.
Hade en underbar kväll igår. Det började med förkrök hos Patrik med Gustav och Alex, sedan mötte vi upp Johan, Emelie och Alexandra och drog till Chez där vi mötte Rebecca och Magda!=)
Till sist hamnade vi på bryggeriet. Och vem stog som vakt? Jo, ingen mindre än min "halv bror".
Jag hade grymt kul iallafall trots en person som försökte göra min kväll dålig.
Han misslyckades ganska rejält! =)


Jag, söndags sliten, men glad endå!

Imorgon ska "tjejlaget" i skolan träna sin första fotbollsträning. Och tro det eller ej, men jag ska vara med.
Ska bli kul och se hur de går!

Nu ska jag och mamma kolla på resa.
Ha en bra kväll!
Peace/

Tess



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0