Resan bokad!

Nu har vi bokat resa. Drar till Lanzarote den 12 Februari. Det ska bli underbart!
Så igår var jag i stan med Mikaela och köpte två nya bikini :)
Hoppas brorsan kommer hem på torsdag med ett par surfingshorts också.
Kan ju inte bli så mycket bättre isåfall! =)

Kvällen igår tillbringade jag hos underbara Mikael, jag och Gustav drog dit, spelade lite Fifa och kollade film! Skönt och mysigt med sådana slapp dagar med vänner ibland!

Och jag fattar inte vad som försigår med mitt humör och psyke. Jag blir snart tokig på mig själv!
Men yes, allt är under kontroll. Inte värt att klaga. Jag överlever.
Det är bara den förbaskade saknaden som gör så fruktansvärt ont!
Att sakna någon som man kanske aldrig kommer kunna få tillbaka. När man vet
att de är en själv som sabbat det.
Sedan så är saknaden bara ett litet moment i kaoset.

Morgondagen består av övningskörning, utvecklingssamtal/paraktikprat, skola, banken,
apoteket, rida och kvällsfodring i stallet. Tjoho, lång dag blir det!
 
Peace/
Tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0