Vänta med förlovningen!

hahahaha alltså jag dör av skratt..
Förlovade? Vad är grejen.. Ni har varit tillsammans i knappt 5 månader.
Dehär med förlovning.. Folk tar de alldeles för oseriöst. Enligt mig iallafall.
Min bror och hans flickvän har varit tillsammans i 5 år och dom har inte förlovat sig.
Och de är så fruktansvärt klokt av dom.
Så snälla söta tjejer och killar där ute.. vänta några år, tills ni är helt säkra på att ni vet att ni vill
leva tillsammans med den andra personen.
Men självklart de är era liv och era val. Ni väljer absolut själva när ni vill förlova er och när ni tycker de känns bra.
Jag bara pratar ur egna perspektiv!


Jag har äntligen köpt mig ett par sådana där jeans tights som är/har varit så himla populära. Bättre sent än aldrig. Fick även köpt mig ett hel vitt långt linne och ett vitt linne med dödskalle tryck på.
Det är ungefär de jag gjort idag.
Har dock letat ennu mer resor, läst min bok och funderat över vad jag ska göra för piercing.
Jag tror de blir septum.. om inte de blir det så ska jag ta hål i näsvingen.


Jag mår ärligt talat skit dåligt! Så jag ska ut och ta en cigg och sedan försöka sova eller läsa lite.
Fjag är rätt så jagad just nu!
Peace fina människor därute!
/
Tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0