uppdatering.

Ja, nu var det 3 veckor sedan sist! Skärpning på mig!!

Det har hänt mycket, jag har jobbat mest men har nu sommarlov sedan 1½ vecka tillbaka. Jätte skönt verkligen!
Denna helgen som var nu spenderade jag i varber på Wheels & Wings med fem kill kompisar. En av dom kom jag rätt nära under denna helgen. så ja, I think I like him!  :$
Han är uppe i Norrland nu den galningen! Eller dom är inte framme än men snart hoppas jag!
Jag saknar honom jätte mycket. På lördag kommer han hem igen och då ska jag antagligen till honom. Men det känns som en evighet dit!
Jaja jag har iallafall fullt upp så det kanske går fort.
Imorgon Kommer M hit, sedan ska jag övningsköra på bilskolan.
Fredag sk ajag nog till A och rida hennes hästar och på kvällen blir det träff med Carro, Mattias och kanske Gustav. treevligt!
Sedan är det lördag och då ska jag och Jonna till Borås och gå på Knalleland och sedan blir det fika hos min bror och hans flickvän och efter det drar jag hem till min fina! :)

Idag har jag och Carro varit och badat och solat :)
Sedan åkte vi till stan och jag köpte ett par solglasögon och en ny väska!:)

Nej nu ska jag ut och röka sedan hoppas jag på att V hör av sig så jag kan få sova!
Godnatt!
Peace!

/Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0