jobb, bra kväll och han!

Nu efter tre veckor är jag tillbaka och skriver lite igen. Hm.. detta känns lite meningslöst..?  ;)
Men nu har jag jobbat min första vecka på sommarjobbet. Så nu är bara tre kvar! Gött.
Firade in helgen riktigt bra igår kväll med min älskade Carro och en ny "killkompis".
Vi hade grymt kul hela kvällen. Vi pratade politik med en 38 årig kvinna också.(fast mest om invandrarsynen, rasism osv) 
Anledning till att vi kom in på just det ämnet var pga hennes tröja. Där stod det "Marxist är jag inte" (eller något liknande) Och varken jag, carro eller J visste vad en marxist var så vi frågade och jag är dålig på att förklara sådana här saker så om ni inte vet vad en marxist är så Läs här http://sv.wikipedia.org/wiki/Marxism

Idag är det lördag, jag sitter nu hos Carro i guldheden.. som vanligt så vaknar jag tidigt. Tur att datorn finns för nu ska jag nog spela Sims tills hon vaknar :)
Vid två ska jag och gustav åka till mig och tvätta bilen, fast innan det ska vi göra lite ärenden. Bolaget? ja det tror jag allt :)
För ikväll ska vi hämta Carro 21.15 på hennes jobb och plocka upp Johan och Mattias påvägen någonstans. För sedan blir det r :)




Han, han är speciell..




Nej vet ni vad, nu ska jag spela sims.
Ta hand om er!
Peace/Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0