Fredag

hahaha kollade lite på bilddagboken. Jag hade lagt upp en bild och skrivit
"Stenar kan skada, men ord kan inte såra mig"
Och så fick jag en fin liten kommentar av Madde "Men sten kanske blir ledsen om man kastar honom"
hahahahha den tjejen är bra rolig! Hon kommer jämnt och prickar in med super bra kommentarer som får en att skratta åt de nästan hela dagen :D

Förövrigt sitter jag i skolan, svenska, svenska, svenska. Jippi! Fast jag har inte gjort ett skit mer än skrivit in en dikt på sockerdricka som igentligen inte ingår i svenskan. Fy mig!
Jag som har såå mycket att göra igentligen! baajs!
Jag måste jobba nu har rast och 15 min. Eller iof ingen idé att starta med nåt hinner typ inte de endå ;(

Ikväll blir de troligtvis utgång, Trädgårn. Om inte Lina får för sig att vara dum och åka till värmland.
Men de hoppas jag inte..

Jaja, jag mår rätt bra iaf. göttgöttgött äre!

Peace/
Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0