Onsdag

Tredje dagen boendes tillsammans med Lina. Vi har inte bråkat än! :P
Jag har förövrigt sån jävla träningsvärk efter ridningen igår. Red barbacka.
Gick aas bra
! Jag undrar dock varifrån jag fått sådan bra balans? Den var kass innan.

Igår kväll jag var på bio med Flanders. Vi såg Wolfman, Triller/skräck. Den var väl helt okej. Finns dock bättre filmer. Var "hemma" igen vid 22.45. Kunde inte sova så pga att jag mådde skit så jag har suttit uppe typ halva natten.
Blev därför ingen skola idag.
Ska snart dra mig hem till Mamma hämta lite saker och sedan övningsköra på bilskolan.
Ikväll Kommer A, som ska intervjua mig för att sedan skriva sin uppsats om bla mig.
Spännande!

Jaja, ska slänga på mig lite smink coh sedan gå till spårvagnen!
Peace/
Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0