helgen, grattis!

Helgen har jag spenderat i bilen mestadels. Var på race fred, lörd, sönd.
I lördags hade jag fruktansvärt kul. Har inte varit nykter och skrattat så mycket på väldigt länge!
Grym kväll med grymt underbara människor!
Har sovit hos Mattias med honom och Carro Lördag till igår, därför jag inte har skrivit här.
Har inte haft någon tid över till det tyvär.
Och efter en natt och en dag hemma så är jag redan trött på det. :/ Hm.. dax att flytta hemifrån tror jag!!
Meningen var att jag skulle sova hos Carro på Fredag-Söndag. Men åker till henne redan imorgon efter skolan.
Och denna helgen ser jag fram imot grymt mycket. På lördag blir det nämmligen 18-års fest för Andrea som fyllde år igår!
Och det kommer massa underbara människor så jag tror det kommer bli en riktigt bra kväll! :D

Nej, nu kanske man ska göra lite nytta. Städa så jag har det gjort när jag kommer hem på söndag och sedan packa inför imorgon. Måste bestämma mig vad jag ska ha för kläder på lördag med. hm.. :/

Imorgon ska jag antagligen träffa P också. Det ska bli nice ;)

Grattis i efterskott, underbara Andrea! 18 år, stor flicka nu! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0