Nervös tjej!

Ja det kan man lugnt säga. Jag som aldrig är nervös. Vad är detta?!
Jag vet itne om jag ska ställa mig in på att jag klarar det eller om jag ska ställa in mig på att jag inte klarar det?
Om ställer in mig på att jag inte klarar det så kanske jag inte gör det bara för det och om jag tänker tvärtom så kanske inte klarar det och blir jätte besviken och ledsen. Så frågan är hur fan ska jag tänka för att allt ska bli bra oavsett om jag klarar det eller ej?
Svår grej!
Jag ska iallafall plugga lite nu och efter jag varit där idag och gjort denna hemska sak
så ska jag antagligen med finaLina
till stallet och så ska vi rida hennes två hästar :)
ska bli awesome! Har ridit 1 gång på 3 månader.
Inte okej!

Packade precis upp min fina rosa Samsung Slim External Dvd Writer
(fick den för halva priset, grymt bra!!) som jag har kopplat in i min mini laptop.
Så nu kan jag spela The Sims och kolla på filmer! Underbart! =)

Nej nu måste jag ut och röka sedan Plugga för fulla muggar!
som jag sa igår, Wish me luck!
Peace/
Tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0